ماجرای جالب!!

امروز به مراسم افتتاحیه الکامپ ۲۰۱۰  رفتم (در اولین فرصت گزارشی از بازدید و نظر شخصیم را منتشر میکنم)

در حال بازدید به یک غرفه برخورد کردم که یک سری سوییچ روی میز گذاشته بود و من با سیستم های یکپارچه امنیتی اشتباه گرفتم! از خانمی که پشت میز بود داشتم سوال میکردم در موردش  که دیدم داره با من انگلیسی حرف میزنه!!!

(گفتم اوه اوه غرفه خارجیه) منم شروع کردم ادامه صحبتم را انگلیسی بیان کردن! دیدم  دوید رفت مترجم  اورد حرف های منو برای خودش ترجمه کنه فارسی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! گفتم خانم من ایرانی هستم چرا با من انگلیسی حرف میزنید!!!! گفت فکر کدم خارجی هستید!!

 

نمریدم خارجی هم شدیم

5 پاسخ to “ماجرای جالب!!”

  1. جالب بود
    حالا با كدوم خارج اشتباه گرفته بود ؟
    افغان ؟
    پاكستان ؟
    هندو ؟

  2. از خاطرات دیگه این بازدید هم این بود که من 20 – 30 بار دچار تهوع شدم و سفر رو به دوستان زهر مار کردم.
    از همینجا از همه شون عذر خواهی می کنم.
    دست خودم نیست.مایع داخل حلزونی گوشم به ارتعاشات ماشین حساسه.
    یک نکته جالب دیگه هم اینکه وقتی توی ماشین داشتم علت این مشکلم رو برای دوستان توضیح می دادم، راننده با اعتماد به نفس بالایی گفت: «خب یک چیز بکن توی گوشِت»

    سایر دوستان هم که به ممیزی امنیتی غرفه ها مشغول بودند هم خاطرات جالبی دارند.نمی گم تا خودشون تعریف کنند.

    • 1. بابك جان اين خاطره زهر مار كردن سفر رو يه جا كامل بنويس يكم بخنديم
      2. شايدم راننده حق داشته باشه ها !!!!!!
      3. حالا خوبه كلي ميگفتي من نميرم

  3. خیلی جالب بود الانم دارم به لینوکس اف ام گوش میدم البته گزارش شما در مورد روتر ها

  4. سطح امنیتی غرفه ها خیلی بالا بود و ما بار ها این مسله را محک زدیم وکلا خیلی حال داد

پاسخی بگذارید

